Regulamin
Szanowni Państwo
Dbamy o to, ażeby współpraca z nami przebiegała sprawnie i bez komplikacji.
Stosujemy się do przyjętych reguł i zawsze słuchamy opinii naszych klientów.
Państwa zdanie jest dla nas ważne.
Logowanie do Sklepu Internetowego.
Żeby składać zamówienia przez Sklep Internetowy, wystarczy odebrać LOGIN i HASŁO do swojego konta zakupowego.
Można tego dokonać w następujący sposób.
- Wysyłając e-mail na adres Info@officeexpert.pl
- Składając wizytę w naszej siedzibie przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego 101 w Wyszkowie.
- Każdy klient może swobodnie, bez konieczności logowania, zapoznać się z oferowanym przez nas asortymentem.
Zamawianie i rezerwacja towaru.
Całość asortymentu, prezentowanego w Sklepie Internetowym posiadamy od ręki.
O dostępnych ilościach informuje Państwa system, wyświetlając czytelne i zrozumiałe komunikaty.
Aby mieć 100% pewności, że wybrany towar zostanie zrealizowany w pożądanej ilości, należy:
-Dodać towar do koszyka .
-Wybrać formę płatności oraz dostawy.
-Dodać ewentualne UWAGI, np:
określić godzinę dostawy lub opisać towar którego nie mogliśmy zlokalizować na platformie.
-Zaakceptować regulamin.
-Kliknąć ZAMAWIAM
Warunki dostawy.
Zamówienia są realizowane na bieżąco.
Na terenie Wyszkowa i okolic dostawy odbywają się :
od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17 i są BEZPŁATNE gdy zamówienie przekracza 50,00 zł netto. ( wyłączając papier xero )
Dostawy cykliczne, skutkujące fakturami zbiorczymi są również BEZPŁATNE.
Dostawy kurierem, tu koszty uzgadniamy indywidualnie z klientem.
Legalność i reklamacje.
Nasza firma, sprzedaje towary pochodzące tylko z oficjalnych kanałów dystrybucji.
Każda transakcja potwierdzona jest fakturą VAT lub paragonem fiskalnym.
Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 48 godzin.
Wyjątkiem jest sytuacja gdy ustalenie odpowiedzialności za szkodę / wadę wymaga opinii producenta.
Wtedy rozpatrzenie reklamacji może trwać przez czas zgodny z właściwą ustawą.
Podstawą do zareklamowania towaru jest okazanie czytelnego dokumentu zakupu.